понеділок, 18 березня 2019 р.

Складний минулий доконаний час з être (ЗАПЕРЕЧЕННЯ)


Passé Composé
Складний минулий доконаний час
з être

З А П Е Р Е Ч Е Н Н Я
-
ОДНИНА

1
чоловічий рід
je
ne
suis
pas
passé
chez toi
я не заходив до тебе
1
жіночий рід
je
ne
suis
pas
passée
chez toi
я не заходила до тебе

2
чоловічий рід
tu
n'
es
pas
passé
chez moi
ти не заходив до мене
2
жіночий рід
tu
n'
es
pas
passée
chez moi
ти не заходила до мене

3
чоловічий рід
il
n'
est
pas
passé
chez toi
він не заходив до тебе

4
жіночий рід
elle
n'
est
pas
passée
chez toi
вона не заходила до тебе

5
без особи
on
n'
est
pas
passé
chez toi
не заходили до тебе

МНОЖИНА

6
чоловічий рід або мішана група
nous
ne
sommes
pas
passés
chez toi
ми не заходили до тебе
6
жіночий рід
nous
ne
sommes
pas
passées
chez toi
ми не заходили до тебе

7
чоловічий рід або мішана група
vous
n'
êtes
pas
passés
chez moi
ви не заходили до мене
7
жіночий рід
vous
n'
êtes
pas
passées
chez moi
ви не заходили до мене

8
чоловічий рід або мішана група
ils
ne
sont
pas
passés
chez toi
вони не заходили до тебе

9
жіночий рід
elles
ne
sont
pas
passées
chez toi
вони не заходили до тебе

Немає коментарів:

Дописати коментар