понеділок, 18 березня 2019 р.

Складний минулий доконаний час з être (ЗАПИТАННЯ)



Passé Composé
Складний минулий доконаний час
з être

З А П И Т А Н Н Я
?
ОДНИНА

1
чоловічий рід
suis-je

passé
chez toi?
чи я заходив до тебе?
1
жіночий рід
suis-je

passée
chez toi?
чи я заходила до тебе?

2
чоловічий рід
es-tu

passé
chez moi?
чи ти заходив до мене?
2
жіночий рід
es-tu

passée
chez moi?
чи ти заходила до мене?

3
чоловічий рід
est-t-il

passé
chez toi?
чи він заходив до тебе?

4
жіночий рід
est-t-elle

passée
chez toi?
чи вона заходила до тебе?

5
без особи
est-t-on

passé
chez toi?
чи заходили до тебе?

МНОЖИНА

6
чоловічий рід або мішана група
sommes-nous

passés
chez toi?
чи ми заходили до тебе?
6
жіночий рід
sommes-nous

passées
chez toi?
чи ми заходили до тебе?

7
чоловічий рід або мішана група
êtes-vous

passés
chez moi?
чи ви заходили до мене?
7
жіночий рід
êtes-vous

passées
chez moi?
чи ви заходили до мене?

8
чоловічий рід або мішана група
sont-ils

passés
chez toi?
чи вони заходили до тебе?

9
жіночий рід
sont-elles

passées
chez toi?
чи вони заходили до тебе?

Немає коментарів:

Дописати коментар